Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2010

μολις ξυπνησα.

ναι ξερω.καλυτερα να μετανιωσεις για κατι που εκανες, παρα για κατι που δεν τολμησες να κανεις.
αυτο που δεν ξερω ειναι ομως αν υπαρχουν περιορισμοι για αυτο το κατι.
π.χ. αν αυτο το κατι σε κανει να χασεις την αξιοπρεπεια σου, τον εγωισμο σου και να σε κανει να αισθανθεις γελοια και ταπεινωμενη.
και να πας να κανεις αυτο το κατι, που θα σε βγαλει? θα παρεις μια γαμημενη εξηγηση και μετα τι?θα αισθανθεις καλυτερα που ξερεις?η θα προτιμουσες να μην ειχες μαθει τιποτα?αφου στην τελικη παιζει να ειναι και ολα ψεματα.
και να πας τι θα πεις?θα του μιλας οπως παλια?η ψυχρα?αφου μετα απο οτι εγινε δεν θα επρεπε ουτε καν να θες να τον δεις.
πες μου ποσα κιλα σκατα εχει το κεφαλι?ειδικα το δικο μου.
ναι ναι και αυτο το ξερω.εγω αφηνω τους αλλους να με κανουν ετσι ενω θα μπορουσα να να πω "οχι ρε μαλακα αυτη τη φορα ζω για μενα".αλλα δεν το κανω.και εξακολουθω να θελω να παω.
και καθομαι και χαζευω απο το παραθυρο, σαν κατασκοπος.ειναι η δεν ειναι μεσα?να παω η να μην παω?ειμαι ηλιθια η δεν ειμαι?
και μια ερωτηση εχω να σας κανω.να παω και ας μου βγει και σε κακο?η να γυρισω στην αθηνα χωρις να εχω καταφερει κατι απο τους λογους που απο την αρχη ηρθα εδω?(και το εδω ειναι 9 ωρες ταξιδι.)

4 σχόλια:

andri_papa είπε...

pigene ki as s vgei se kako .. afou to thetis etsi

eirini είπε...

to pio pi8ano einai oi apadiseis pou idi edoses na vgoun ali8ines...
i peripeteia k to saspens sti zoi mas einai upertimimena. perna kala ekei pou eisai am autous pou eisai k kurios m autous pou 8eloun na einai mazi sou.

adigoni είπε...

κι ομως η περιπετεια και το σασπενς ειναι αυτα που μας δινουν κατι στην ζωη.και μην πεις οχι γιατι ξερουμε και οι 2 οτι λες ψεματα.εσυ εισαι αυτη που παντα με ενθαρρυνες να κανω αυτο που δεν πρεπει αλλα αυτο που θελω.αυτο που εκανες εσυ δηλαδη χωρις να ρωτισεις κανεναν.απλα σηκωσες το κινητο και τηλεφωνουσες η ντυνοσουν και πηγαινες.θα συμφωνησω με την αποψη της αντρης.τουλαχιστον για καμια ωρα ακομα...

kon? είπε...

να πας και να του πεις οτι εχεις να του πεις καταματα. οτι ειναι να γινει θα γινει.