Κυριακή, 7 Μαρτίου 2010

Τι να σου πάρω ένα φιλί.... δεν μου αρκεί.

δεν γυρναω για να παρω εκδικηση.οχι, ουτε μια φορα.
ουτε απο αγαπη και ατελειωτο ενδιαφερον.ουτε κατα διανοια.
κατι σαν δεσιμο υπαρχει.
σα να εχω γυρω μου ενα σχοινι που δεν με αφηνει να φυγω.
δεν ξερω αν γυρναω για επιβεβαιωση.
ουτε καν αν αυτο που κανω μου κανει καλο.
συνεχεια γυρναω σε σενα οχι επειδη ξερω οτι θα εισαι εκει.
γυρναω γιατι ξερω οτι για να σε βρω πρεπει πρωτα να σε ξαναχασω.
το μονο που δεν ξερω ειναι πως να σε κερδισω στο παιχνιδι που παιζουμε 1 χρονο και κατι τωρα.
πραγματικα δεν θα το αλλαζα με τιποτα.

3 σχόλια:

ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει.. είπε...

ma POSO se katalavainw..??? P-O-S-O???????

SKan είπε...

Αν κ σε καταλαβαίνω απόλυτα...
Αλλά τους τελευταίους μήνες προσπαθώ να με πείσω οτί οι όροι των παιχνιδιών που παίζουμε πρέπει να μας ικανοποιούν όλους τους συμμετέχοντες κ όχι μόνο τον έναν!Μέχρι στιγμής τα καταφέρνω...αν ξανακυλήσω θα σου πω...

MarieAntoinette είπε...

''γυρναω γιατι ξερω οτι για να σε βρω πρεπει πρωτα να σε ξαναχασω.'' ποσο αληθινο!