Κυριακή, 25 Απριλίου 2010

Ολοι χορευουν με τον ..

Θα κάνω χίλιους δρόμους, χίλιες αποστάσεις
σ' αυτή τη μίζερη ζωή που λεω πώς πάντα θέλω ν' αλλάξω.
Κι ας μη θυμάσαι ούτε ένα στίχο απ' τη δική μου μπαλάντα
και πας μ' αυτούς που σ' έκαναν, να με ξεχάσεις για πάντα.
Τώρα, στα μάτια δε με κοιτά
και με πειράζει που κανείς στον κόσμο δε μ' αγαπά.
Μα έχω την εύκολη λύση, ήξερα πάντα να κάνω την όμορφη μες στα μπαρ
και τρέχω πια και δε φτάνω
στις νύχτες
στις μέρες
στις ώρες
στον ήλιο
στους δρόμους
στις μπόρες
στις νότες
και μου περνάνε απ' το μυαλό γρήγορα όλα εκείνα που ξέχασα να γευτώ.
Μα είναι όλα στο κεφάλι μου.
Πώς χορεύεις μπρος στα μάτια μου
μα είναι αργά και πρέπει να κοιμηθώ
πώς χορεύεις μπρος στα μάτια μου
μα είναι αργά, κοιτώ την ώρα κι όλοι χορεύουν μπρος τα μάτια μου
μα είναι αργά και πρέπει να κοιμηθώ
όλοι χορεύουν μπρος στα μάτια μου.
Να 'ταν μια φορά
από τα χείλη σου να βγούνε
λόγια αληθινά, λόγια σταράτα.

2 σχόλια:

SKan είπε...

Το αγάπησα με την πρώτη.
Έφαγα τον κόσμο να το βρω. Θέλω ή τίτλο ή καλλιτέχνη!!

adigoni είπε...

δεν προκειται να σου πω!ειναι μυστικο του blog μου :p
ειναι του ρους και λεγεται "ολοι χορευουν με την Κ" :D