Σάββατο, 1 Μαΐου 2010

τοσο δυσκολο ειναι ρε γαμωτο να Την βρεις η ειμαι η μονη που δεν?
αλλοι 2 μηνες χαμενοι σε εναν ανθρωπο
που δεν προσπαθησε να νιωσει οτι προσπαθουσα εγω
και ποναω γιατι ειμαι μονη σε αυτη τη τεραστια πολη
που ολοι θελουν να ειναι μονοι
και κανουν οτι μπορουν για να μην το δειξουν
ετσι ειναι αυτα.το σωστο νουμερο ειναι το 2.
σε μια παρεα ολο ζευγαρια να θες να μην το θες
και να μην μπορεις να το νιωσεις.
και νιωθεις αλλα πραγματα για λαθος ανθρωπους,
παντα μπλεγμενη σε λαθος ιστοριες
με λαθος συναισθηματα και ολα να ειναι λαθος.
μονο εσυ να πιστευεις οτι εισαι σωστη
και στο τελος θα πεις
"παρτα ηλιθια παλι μαλακια.παμε απο την αρχη"
και η αρχη να ειναι βουνο γιατι η αυτοπεποιθηση και η αυτοεκτιμηση σου να ειναι μηδαμινες και θα πεσεις παλι σε μαλακα(=αυτος που δεν θελει αυτο που θες εσυ) η θα κανεις ανουσιο sex για να νιωσεις πληρης
και μετα θα σιχαθεις τον ευατο σου, θα αρχισεις παλι το ψαξιμο για το αλλο σου μισο, θα βρεις καποιον που του μοιαζει, θα ξαναδεις τον (ξερεις ποιον), θα σου μπουν ιδεες και δικαιολογιες χωρισμου, θα τον ξαναξεχασεις, θα πεις οτι θα προσπαθησεις να σωσεις μια σχεση που δεν υπαρχει, θα χωρισεις και φυσικα δεν θα φταις εσυ και θα φτασεις παλι εδω, σαν σημερα να κοιτας σαν κουταβι τον κοσμο και να παρακαλας να σε σωσει κατι που δεν προκειται να ερθει ποτε.

και αυτος ο φαυλος κυκλος συνεχιζεται και συνεχιζεται και συνεχιζεται.
αλλα οχι μωρη καριολα μοιρα.
θα δεις που σε μια βδομαδα παλι ερωτευμενη θα μαι
(και φυσικα σε ενα μηνα θα ξαναχωρισω γιατι ετσι θα ειναι η ζωη μου για παντα)

2 σχόλια:

ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει.. είπε...

μααααααααααααααααλιστα.. τι να πω τωρα? για το ΠΟΣΟ δικιο εχεις?

adigoni είπε...

ναι πες το!θελω να ακουω οτι ειμαι θεα και τα ξερω ολα! χαχα
μαλακες αντρες κοριτσι μου και πουτανες γυναικες!τι να πεις??