Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

where is my mind?

.τοση φασαρια για το τιποτα
.βιαζεσαι.παντα βιαζοσουν.επιβεβαιωση στις ανασφαλειες σου να βρεις
.φωνες για ερωτα.και εσυ παντα να σωπαινεις.
.ποτε ησουν παιδι?τιποτα.
.αγορι στη ψυχη.αντρακι.
.και τωρα?
.κοπελιτσα .
.σου λεω φυγε.
.και αν τυχει και γονατισω παλι.
.παντα θα ειναι κατι που ψαχνεις εκει.
.εκει στο πουθενα.και μια φωνη να με φωναζει
.να σε φωναζει και να γυριζεις
.μου την σπαει που εχω και καιρο να σε δω
.να δεις.εσενα να δω να γελας.παλι την ωρα.
.δεν κοιταω
.ξερω γιατι λες πολλα.
.λογια φτηνα.λογια λειψα.μηπως και γεμισω αυτο το ποτηρι μου
.ψυθηριζει και αυτος στο αυτι σου.σα να τον ακους μεσα του.
.μαλλον δεν καταφερα ουτε κι αυτον να αγαπησω.
.εκδικηση?δεν λυπασαι.κοιμασαι με αλλον.
.καθαρη αγαπη για κεινον.και?
.και καληνυχτα παλια.χαμενη αυτη η ψυχη.

3 σχόλια:

candyblue είπε...

!

ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει.. είπε...

ααααααα...... δεν ξερω τι ακριβως θα γινει αλλα περιμενω να τα δω ολα τυπωμενα σε βιβλιαρακι. σιγουρα θα γινει απο τα αγαπημενα μου..

ειδικα για το συγκεκριμενο σου βγαζω το καπελο.. μοναιδκο..

adigoni είπε...

ευχαριστω...