Κυριακή, 20 Ιουνίου 2010

στριφτα τσιγαρα

σε μια εποχη περισσοτερο μπερδεμενη απο ποτε, ποσο συχνα ερωτευεσαι και δενεσαι με καποιον?σε μια εποχη που το sex ειναι πιο ευκολο απο καθε τι αλλο, προτιμας να το κανεις παρα να μπεις στην διαδικασια να γνωρισεις τον αλλον και να σκεφτεις το μελλον σου μαζι του.
τωρα, χαιρομαι που ειμαι ενα απο τα single girls της αθηνας και δεν ανησυχω (και τοσο) γιατι δεν μου εστειλε μηνυμα, γιατι δεν απαντησε σε αυτο που του εστειλα κ.ο.κ χαιρομαι που με ζηλευουν που φλερταρω και βγαινω με οποιον θελω.τωρα χαιρομαι που ειμαι ελευθερη και το ξερουν και οι αλλοι και που περισσοτερο το ξερω εγω μεσα μου.
"οταν αποδεχθεις οτι κανεις δεν ανηκει σε κανεναν, ουτε ο μονιμος συντροφος σου, μπορεις να απολαυσεις την ζωη και το sex χωρις εγωισμους"

μονο που οταν γυρνας στο σπιτι σου απ΄ τα ξενυχτια θα θελες να σε περιμενει μια καληνυχτα στο κινητο.αλλα και παλι τι να μας πει και αυτο?
δικιο δεν εχω ρε?

4 σχόλια:

SKan είπε...

κατι σου λεει κ μια "καληνυχτα" το βραδυ.κ μια "καλημερα" το πρωι.αλλα πιο πολυ το κατι στο λεει το μαξιλαρι που οποτε το αγκαλιαζεις εχει τη μυρωδια του.εχω καιρο να αγκαλιασω τετοιο μαξιλαρι κ μου λειπει περισσοτερο απο καθε μηνυμα.

ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει.. είπε...

δικιο εχεις αλλα που να το βρεις...????

ασε που πολλες φορες θες να τα απολαυσεις ολα και το πολεμας με νυχια και με δοντια αλλα χωρις αποτελεσμα.. ξερεις, δε διαλεγεις παντα αυτη την ελευθερια..

adigoni είπε...

SKan: ενα μαξιλαρι, μια μπλουζα , το ιδιο σου το σωμα.καποτε ομως φευγει αυτη η μυρωδια.και την μυριζεις στο μετρο, σε καποιον που περναει απο διπλα σου και γυρνας για να δεις μηπως ειναι αυτος.και απογοητευεσαι.

ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει.. : και οταν την διαλεγεις τοτε σου ερχεται αλλη μια ιστορια για να σε βαλει σε σκεψεις.

Οφιούχος είπε...

Πιστεύω δεν μπορεί κάποιος να απαντήσει αβίαστα αν έχεις δίκιο ή όχι. Και αυτό γιατί όλοι μας περνάμε περιόδους ( χρονικές, μην παρεξηγηθώ). Άλλοτε, θες κάποιο συγκεκριμένο άτομο και όλα τα άλλα απλά σου φαίνεται σα να γεμίζουν απλά το background της ζωής σου, άλλες φορές όμως θες να είσαι μόνος, να μην δίνεις λόγο σε κανέναν, να μην ανυσηχείς για κανέναν, να μην φοβάσαι κανέναν, να μην σκέφτεσαι κανέναν, να να να, όσα να μπορείς να φανταστείς.

Αντικειμενικά, και τα δύο έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, αλλά δεδομένου της περιόδους που περνάς, ναι έχεις δίκιο ^^