Τρίτη, 8 Ιουνίου 2010

world spins madly on

δεν μπορω!
το καταλαβαινεις οτι δεν μπορω να σταματησω να τον σκεφτομαι.
δεν πατιεται απλα ενα κουμπι και φευγουν τα παντα.
ολα ειναι εδω.
φαινεται τεραστιο ετσι οπως το λεω.
δεν ειναι το οτι με εκανε να αισθανομαι ομορφη η σιγουρη για τον ευατο μου, το αντιθετο θα ελεγα, εγινα πιο ανασφαλης απο ποτε.
δεν ειναι το οτι θελω να ειμαι μαζι του, θα με εκανε υστερικη και θα φοβομουν.
δεν ειναι τιποτα απο αυτα που θεωρεις δεδομενα σε μια σχεση.
ειναι το οτι μου λειπει σαν φιλος.σαν ενας ανθρωπος που περναγα καλα, που γελαγα, που μαθαινα καινουργια πραγματα.
γιατι αυτοι που εχουν μεινει στην ζωη μου ειναι αυτοι που δεν με ξερουν τοσο καλα.
που δεν ξερουν με τι νευριαζω, με τι χαιρομαι, τι μαλακια προκειται να κανω οταν κοιταω με πονηρο βλεμμα.
μου λειπουν ολοι αυτοι απο την ζωη μου γιατι αυτοι με εκαναν να μισω και να αγαπω καποια πραγματα που μισουσαν και αγαπουσαν και αυτοι και τωρα δεν μπορω να τα μοιραστω με καποιον.
γι αυτο θελω να σε δω, για να με θυμηθω και να θυμηθω πραγματα δικα μου που εχω ξεχασει οτι μου αρεσουν.

6 σχόλια:

γελα ρε είπε...

'agapaw ton kosmo mesa ap th fatsa sou re,ti de katalabaineis?'

ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει.. είπε...

στην ιδια φαση ειμαστε.. οχι οτι αυτο αποτελει σοβαρη παρηγορια αλλα.........

adigoni είπε...

γελα ρε : ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.ζωα ολοι.

ταξιδεψε η καριδα και αυτο μου φτανει: τα διαβασα και τα δικα σου προβληματα.αχ αυτο το καλοκαιρι...

SKan είπε...

Ρε, σκάσε!σκάσε!σκάσε!σκάσε!
Πώς το λένε, σταμάτα να σκέφτεσαι.
Πρέπει...

Κ όταν το κάνεις, πες μου κ εμένα πως...

ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει.. είπε...

SKan μετα πειτε μου κι εμενα.. στην ιδια γειτονια μενουμε! βαλε φωνη απ το παραθυρο..

Οφιούχος είπε...

Τον τίτλο τον άκουσες κάπου η μόνη σου τον σκέφτηκες?