Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010

margaritas στις 2?

Μαλλον πρεπει να παραδεχτω οτι ειμαι πολυ εγωιστρια για να μην καταλογισω στον ευατο μου οτι για ακομα μια φορα ριχνω σε σενα το φταιξιμο της ανικανοτητας μου να νιωσω το οτιδηποτε για καποιον αλλον και την ελλειψη ενδιαφεροντος για αυτο.Λεων δεν ειμαι αλλωστε?
Ηθελα να σου στειλω μηνυμα, υποθετω το να γραψω για αυτο εδω θα ειναι σα να το εστειλα ηδη, μην φανταστεις κατι το ιδιαιτερο.Ειδα πολυ gossip girl και κατι θυμηθηκα.
Αυτες οι αυπνιες μου θυμιζουν πολυ το 09.

Εχω ξαναζησει την ιδια ανατολη, εχω ξαναδει αυτη τη μερα.

9 σχόλια:

ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει.. είπε...

καλημερα.. μπορει να μην ειμαι Λεων αλλα για καποιο λογο σε συμμεριζομαι απιστευτα..

adigoni είπε...

πρεπει να μοιαζουμε πολυ εμεις οι 2 ..

Ανώνυμος είπε...

http://fuzzboxmag.tumblr.com/post/780686039/move-on

adigoni είπε...

ναι συμφωνω μαζι σου ειναι χαζο το να καθομαι σε ενα μαλακισμενο μπλογκ και να γραφω για το πως μου φερθηκε ενας μαλακας και που αντι να βρω τον επομενο ασχολουμαι μαζι του.δικιο εχεις αλλα τι να κανουμε που ειμαι πολυ ηλιθια για να συνεχισω να ζω την ζωη μου και να τους γραψω ολους στα αρχιδια μου.γιατι σε αυτη τη ζωη ολοι ειναι διπροσωπα ζωα και καποια στιγμη(στο τελος) θα σου δειξουν ποιοι ειναι.

Ανώνυμος είπε...

den grafeis kanenan sta arxidia s sunexizontas th zwh s..
o skopos ths zwhs dn einai n vreis ton epomeno,h ton swsto
o skopos einai na pernas oles tis stigmes pou s dinei h zwh me xara oso ginetai..
esy gamas th dia8esh sou oso kollas s auto k n 3ereis oti se kanenan den ekane kalo auto(milaw ek peiras)
ase tis anamnhseis ekei pou anhkoun kai mhn tous dineis megaluterh a3ia apoti mporei telika n exoun..dhmiourghse kainouries..
den einai oloi diproswpa zwa,apla den einai oloi oi an8rwpoi toso euais8htoi oso s deixnoun telika.kapoioi variountai eukola,se allous arkoun ta apla pragmata.o ka8enas exei ton xarakthra tou.tpt den einai apoluto se auth th zwh..

adigoni είπε...

το θεμα δεν ειναι να βρω τον επομενο αλλα να αφησω στο παρελθον τον παλιο που δεν μου κανει καλο.αλλα δεν μπορω να αφησω τις αναμνησεις εκει που ειναι αυτες με εμαθαν να με αγαπαω και να με σεβομαι και πανω απο ολα να με μαθω λιγο καλυτερα.

Οφιούχος είπε...

"Μαλλον πρεπει να παραδεχτω οτι ειμαι πολυ εγωιστρια για να μην καταλογισω στον ευατο μου οτι για ακομα μια φορα ριχνω σε σενα το φταιξιμο της ανικανοτητας μου να νιωσω το οτιδηποτε για καποιον αλλον και την ελλειψη ενδιαφεροντος για αυτο"

Σωστό. Μ'αρέσεις

Ανώνυμος είπε...

sumfwnoume en merh tote:)
oxi mporeis n afhseis tis anamnhseis gt polu apla einai anamnhseis..
sto xeri sou einai na dhmiourghseis kainouria pragmata gia na ma8eis akomh kalutera ton eauto sou..

Οφιούχος είπε...

@adigoni & anonymo/h

Εξάλλου το "Κάθε φορά σαν πρώτη" δεν είναι τυχαίο. Απλά πάντα το ξεχνάει ο κόσμος μέχρι να το ξανανιώσει