Δευτέρα, 2 Αυγούστου 2010

αναμφιβολα

αντε γαμησου
παλιοβρωμα.καραπουτανα.τσουλαρα.καριολα.μαλακω.βρωμα.
να πας στο διαολο ζωον.
μαλακισμενη.
που τα βυζια σου ειναι 100 φορες μεγαλυτερα απο το μυαλο σου.
και βγαζεις αυτα για να δειξεις οτι κατι εχεις
που κανεις με αυτες παρεα επειδη και καλα εισαι πιο ομορφη
και σε προσεχουν περισσοτερο
που το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να ανοιγεις τα ποδια σου χωρις να σε νοιαζει με ποιον θα πηδηχτεις και τι συνεπειες θα εχει μετα.
ηλιθια.
πες μου νιωθεις τιποτα τωρα?αγαπας κανεναν πραγματικα?νοιαζεσαι για καποιον?
πες μου γιατι τα εχεις σκατωσει ολα τοσο στην ζωη σου και το μονο που εχεις να πεις ειναι δωσε μου λιγο αλκοολ ακομα?
καταστρεφεσαι και ας μην το καταλαβαινεις.λιγοι ειναι οι ανθρωποι που σε νοιαστηκαν.
ευτυχως για μενα εγω δεν θα ειμαι πια μεσα σε αυτους.
συνεχισε να ζεις την αδεια ζωη σου περιμενοντας οτι με τα ξενυχτια που κανεις θα γεμισει.
συνεχισε και θα δουμε που θα σε βγαλει.

ετσι γιατι μου την βαρεσαι!

3 σχόλια:

ειρήνη είπε...

ωραίο ξέσπασμα!
συμφωνώ μαζί σου, το καταλάβαμε λίγο αργά.
μπορεί μέσα στην κενότητα της ωστόσο να είναι περισσότερο ευτυχισμένη από μένα και σένα. είναι από τους ανθρώπους που επιβιώνουν ό,τι και αν τους συμβεί. μη χαλιέσαι.
*θα μου επιτρέψεις να το αφιερώσω και εγώ, σε αρσενικό πρόσωπο, που θέλω να στολίσω εδώ και καιρό?
μπορεί να μην ανοίγει τα πόδια του αλλά δεν ανοίγει ούτε το μυαλό του..

vigilinc είπε...

gt ligoi prospa8oun na 3exwrisoun kai na psa3oun ti pragmatika a3izei sth zwh,gt pl apla einai pl pio eukolo na ginesai analwsimos swsta?einai pl pio eukolo na kaneis o.ti kanoun oloi swsta?einai pl pio eukolo na antimetwpizeis tous an8rwpous san antikeimena swsta?

k autoi pou prospa8oun katantane na trwne skata sto telos(mesa s autous k egw),kai einai metewroi meta anamesa sto ti exei nohma kai sthn analwsimothta dixws na 3eroun pou na pathsoun..

omws giauto einai h zwh.gia na pairneis apofaseis.kai gia na katalaveis pou telika anhkeis

Οφιούχος είπε...

Να 'σαι καλα... Πάρε με τηλέφωνο αν θες να με στολίσεις, θα νιώσεις και καλύτερα