Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2010

φοβαμαι να βαλω το τελος και αυτο με τρωει
ακομα δεν μπορω να καταλαβω τι πηγα κ εκανα σημερα
με τι αρχιδια
και ξερεις τι? ειπα η σημερα η ποτε.
η ολα η τιποτα.
και μου δινεις το τιποτα?η μαλλον δεν μου δινεις κατι!κατι για να πω οτι δεν εχουμε τελειωσει.δεν εχει τελειωσει αυτη η κωλοιστορια που εδω και ενα χρονο με γαμαει.
και εσυ να μην ξερεις.η να μην μου λες!
και εγω να δινω τα παντα.
παντα να δινω τα παντα.για σενα ολα.τα θελω ολα
και τωρα πρεπει να δεχτω οτι η φαση ειναι τελος.
πως?ρε πως?σε θελω.εσενα.κανεναν αλλον.
εναν τροπο θελω να τελειωσει.κανε κατι.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σαν να διαβάζω τι σκέψεις μου!! αυτό που γράφεις είναι ότι ζω ΤΩΡΑ!!!

adigoni είπε...

χαχα και το σχολιο σου το ειδα την ημερα που θυμηθηκα τι περναγα! περιεργα πραγματα...