Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

who's that girl

σιγουρα συμφωνησα κι εγω σ αυτο
σιγουρα το επελεξα
μπορουσα να το σταματησω
να το αποτρεψω
και ισως να ειναι το μυαλο μου που παιζει παιχνιδια
ισως η καρδια μου να φοβαται να φανερωθει
μα γινεται να επιλεγω αυτο?
και απορω με σενα.
και λυπαμαι αυτη.
μια ζωη να λυπαμαι αυτες αντι για μενα που καταντησα η τριτη
και ποτε πρωτη.
ποσο ανυπομωνω να ειναι καποιος δικος μου
ξερεις να εχουμε τελειωσει αλλα να λεω ειναι δικος ΜΟΥ.
στην τελικη εγω υπηρξα πριν απο αυτην
απλα επελεξα να μην ειμαι στην θεση της.
επελεξα να ειμαι αυτη που θα διαλεγει το μη εφικτο

εχει περισσοτερη πλακα ρε χαζε.

4 σχόλια:

Σημαδεψε την μπουκλα είπε...

το βραδυ πριν κοιμηθεις εξακολουθεις να πιστευεις οτι εχει πιο πολυ πλακα??στο ευχομαι...

adigoni είπε...

γιατι οχι?

addicted είπε...

πινουμε απο τα ιδια ναρκωτικα ειμαι σιγουρη

adigoni είπε...

χαχαχαχα τουλαχιστον διασκεδαζουμε!