Τρίτη, 31 Μαΐου 2011

tell me, tell me.

δεν εισαι κακος ανθρωπος
μονο αδειος
και μαλλον αυτο φταει ...
παλι τα ιδια κανουμε, τα ιδια κανεις
για επιβεβαιωση και μονο
και εγω που θα πρεπε να εχω μαθει το παιχνιδι σου
πεφτω στην παγιδα σου, νομιζοντας πως αυτη τη φορα θα βγαλω τον καλυτερο μου ευατο
ισως ομως μαζι σου παντα να εβγαζα τον χειροτερο και να μην το ειχα καταλαβει
ισως παλι να μου αρεσει αυτο που μου βγαζεις
παλι με στοιχειωσες
και αυτος ο καταραμενος καρκινος μπαινοβγαινει απο μεσα μου μηπως και βγεις και εσυ μαζι του.
και οταν σβηνω το τσιγαρο και πεφτω για υπνο εισαι ακομα μεσα μου.
πως?ποτε θα σταματησεις?

3 σχόλια:

Μπουκλα είπε...

"παντα με στοιχειωνεις"

αυτο κραταω,για να μην αισθανομαι μονη μου!

adigoni είπε...

εε δεν θελω κατηφειες!(ποια μιλαει?!) ;p

STOP TIME είπε...

βρήκα ένα κομμάτι του εαυτού μου στα λόγια σου.
ενδιαφέρον κείμενο :))