Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

τωρα αρχιζω και θυμαμαι

καποιοι κοιτανε τα φωτα μεσα στην ομιχλη
αλλοι ρωτανε αν ειναι χωρα η ληθη
μεσα στον κοσμο παλι χαθηκα για σενα
και δυο παιδια πιασμενα χερι χερι κοιταζουν σα χαμενα

τωρα αρχιζω και θυμαμαι
ημουν το μονο παιδι που εβλεπα την σιωπη
μεσα μου σα βροχη να σταζει
τωρα αρχιζω και θυμαμαι
ησουν εκεινη η φωνη
που μου ελεγε πως μπορει ολα η αγαπη να τ'αλλαζει

πες μου τι θελεις για να με παρεις μαζι σου
σε ποιο λιμανι θα μεινω με την σιωπη σου
κουραστηκα να ζω μεσα σε ενα ψεμα
στα ματια μου οτι αξιζει
ειναι να βλεπω εσενα

τωρα αρχιζω και θυμαμαι
ημουν το μονο παιδι που εβλεπα την σιωπη
μεσα μου σαν βροχη να σταζει
τωρα αρχιζω και θυμαμαι
ηταν εκεινη η στιγμη που αισθανθηκα
πως μπορει καποτε καπως να με νιωσεις

τωρα αρχιζω και θυμαμαι
στεκομουν μεσ στην βροχη
και σου λεγα δεν μπορει αυτο που ζουμε να τελειωνει
αυτη η αγαπη δεν τελειωνει

3 σχόλια:

Οφιούχος είπε...

Εσύ το έγραψες? Το έψαξα γιατί νόμιζα πως είναι στοίχος απο τραγούδι αλλά δεν βρήκα κάτι :)

adigoni είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=qqMkmVDLaQE&feature=share κοτσιρας και de niro, πολυ καλο.

Ονειροπαγίδα είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ, ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ Η' ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΝΙΚΗΤΡΙΑ??ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΟΝΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ, ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΧΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ....
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ.....